مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:402021-11-10اجتماعي

خیرین مجاهدان علمی کشور هستند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: خیرین مجاهدان راستین عرصه علم و سنگر تعلیم و تربیت هستند و همواره از اعتماد عمومی بهره مند می باشند.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: خیرین مجاهدان راستین عرصه علم و سنگر تعلیم و تربیت هستند و همواره از اعتماد عمومی بهره مند می باشند.

رضا قاسمیان 19 آبان در جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردبیل اظهار کرد: فراتر از نگاه های سیاسی و یا مقطعی جامعه خیرین همواره پشتیبان آموزش و پرورش در تکمیل زنجیره تعلیم و تربیت هستند و همواره سعی شان بر این است تا بنای اعتماد و اعتبار علمی جامعه را تقویت کنند.

وی خاطرنشان کرد: غلبه بر نفس و مدیریت منابع مالی در زمان حیات از برجستگی های خیرین است که با فکر و قلب بزرگ سعی می کنند محور تحول و نیک اندیشی در جامعه باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با قدردانی از جامعه بزرگ خیرین مدرسه ساز استان اردبیل در احداث و راه اندازی 400 مدرسه در استان بیان کرد: با برگزاری 22 جشنواره در حوزه خیرین سعی شده تا اعتماد و انگیزه این جامعه نیکوکار افزایش یافته و به نوعی در مسیر اعتلای تعلیم و تربیت بکارگیری شود.

قاسمیان ورود مخلصان خیرین را در کار حسنه مدرسه سازی ستودنی توصیف کرد و گفت: خیرین باید از این بابت قدردان خداوند باشند که انجام این مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین مجاهدان علمی کشور هستند

خیرین مجاهدان علمی کشور هستند