مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:402021-11-10اجتماعي

صنایع پایتخت حق مازوت سوزی در فصل پاییز را ندارند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: صنایع پایتخت طی فصل پاییز حق استفاده از سوخت مازوت را ندارند و در این زمینه فرمانداران باید نظارت جدی را داشته باشند.

- ، عبدالرضا چراغعلی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه فوق العاده کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به پایداری هوا و افزایش میزان آلایندگی در استان تهران امروز این جلسه تشکیل و مهم ترین تصمیمات حول کاهش آلودگی هوا اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در خصوص تصمیمات مأخوذه در این جلسه عنوان داشت: اولین مورد پیش بینی استقرار واحدهای سیار خدمات پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در شهر و استان تهران بود که برای مسیرهای پرتردد این واحدها مستقر باشند.

چراغعلی بیان داشت: تصمیم بعدی در باره این بود که به جد از پلیس راهور درخواست شد که از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی جلوگیری کنند.

وی بیان داشت: تاکید جدی جلسه بر این بود که صنایع در این ماه های سال از استفاده از مازوت اجتناب کنند و علی رغم اینکه اهمیت فعالیت صنایع و تولید زیاد است اما بر منع مصرف سوخت مازوت در کارخانه های سطح استان تاکید شد و فرمانداران نیز در این خصوص باید نظارت جدی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع پایتخت حق مازوت سوزی در فصل پاییز را ندارند

صنایع پایتخت حق مازوت سوزی در فصل پاییز را ندارند