مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-10سياسي

حذف ارز 4200 تومانی بدون کار کارشناسی به ضرر مردم است


عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس خواستار توجه به ابعاد کارشناسی و زیربنایی حذف ارز 4200 تومانی و جلوگیری از فشار بر اقشار ضعیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به زمزمه های مطرح شده در خصوص حذف ارز 4200 تومانی گفت: ما نیز معتقدیم با توجه به تلاطم قیمت ها در دو سال اخیر و اینکه نهاده ها به دست تولیدکننده ها نرسید و در دست دلالان قرار گرفت و دارو نیز با افزایش قیمت مواجه شد، اقدام اساسی لازم است.

وی در عین حال تأکید کرد: اما حذف ارز 4200 تومانی هم باعث افزایش قیمت ها و فشار بر اقشار ضعیف می شود، آن هم در حالی که تاکید حضرت آقا در همه دولت ها بر حمایت از اقشار ضعیف بوده و دغدغه امروز ایشان هم معیشت مردم است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اگر زیربناهای این کار فراهم نشود قیمت کالاهای اساسی مانند گوشت، مرغ و لبنیات به شدت بالا خواهد رفت، لذا تقاضا داریم در این رابطه نظر متخصصین و نیز نظر کمیسیون های برنامه و بودجه و اقتصادی و نخبگان اقتصادی را بگیرند و کار کارشناسی دقیق و درستی انجام شود.

نورزی خاطرنشان کرد: آنهایی که ارز 4200 تومانی را گرفتند امروز جوابگو نیستند؛ امروز وزرا باید پاسخگو باشند و سازوکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز 4200 تومانی بدون کار کارشناسی به ضرر مردم است

حذف ارز 4200 تومانی بدون کار کارشناسی به ضرر مردم است