مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-10سياسي

ضعف صنعت گردشگری مازندران چیست؟


فقدان طرح جامع گردشگری و تعدد مراکز تصمیم گیری، ضعف امکانات زیر بنایی و بازاریابی جدی ترین موانع توسعه صنعت گردشگری در مازندران است.

- علی شفیعی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مشکلات بسیار زیادی در حوزه گردشگری وجود دارد در ارزیابی موانع توسعه صنعت گردشگری در استان مازندران، اظهار کرد: چون به صورت یکپارچه درحوزه چالش های گردشگری عمل نمی شود و موضوع دیگر محدودیت اختیارات است که به سازمان گردشگری واگذار شده اما انتظارات در حوزه گردشگری از این سازمان است.

وی گفت: به طور مثال گردشگری سلامت موضوع مهمی است اما زیرساخت آن باید در حوزه فرودگاهی آماده باشد اما وقتی ما هنوز پرواز مستقیم نداریم چگونه می توان به گردشگری سلامت پرداخت و این انتظار را سازمان گردشگری داشت و قصور آن را به پای این سازمان نوشت.

دکتری مدیریت گردشگری ادامه داد: یکی از مسائل مهمی که مطرح شده، نبود طرح جامع گردشگری است که آسیب های زیادی را به حوزه گردشگری زده و عدم توسعه گردشگری در مازندران از نبود طرح جامع است.

شغیعی ادامه داد: سه سال از بازنگری شرح خدمات جامع گذشته است بازنگری در تمام استان ها نیز بررسی شد، تمام ایرادات در آن مورد واکاوی قرار گرفت و در شورای برنامه ریزی مصوب شد اما به دلیل نبود شرح خدمات صحیح و اصولی و اعتبارات لازم برای آن ابتر مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف صنعت گردشگری مازندران چیست؟

ضعف صنعت گردشگری مازندران چیست؟