مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-10سياسي

گرانی ها در بازار مشکلات زیادی را به مردم تحمیل کرده است


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای گفت: معیشت مردم و گرانی در بازار فشار های سنگینی را بر مردم مخصوصاً اقشار آسیب پذیر تحمیل کرده اولویت اول دولت باید سامان دادن به این بخش باشد و کمک به سفره مردم مردمی که نجیبانه کار هستند و با تحمل همه سختی ها امید به حرکت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، امیرقلی جعفری در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس چهارشنبه نوزدهم آبان ماه گفت: ما امروز در شرایط خاصی به سر می بریم کشور نیاز به انسجام بین حوزه های مدیریت فرهنگ اقتصاد و سیاست در بخش داخلی و بهره گیری از فرصت های محیط بین المللی را دارد.

نماینده مردم اظهار داشت: برای دستیابی به انسجام ملی در فرایند برنامه ریزیی که در سطح ملی و منطقه ای وفاق و اجماع نخبگان و چرخش نهادینه شده قدرت و رعایت قانونمندی و پاسخگویی و مسئولیت پذیری ارکان دولت و جامعه نسبت به یکدیگر و تقویت سرمایه اجتماعی ضروری است.

وی افزود: طبق اصل 48 قانون اساسی در بهره برداری از منابع طبیعی و استفاده از درآمدهای ملی در سطح استانها و توزیع فعالیت های اقتصادی میان استان ها و مناطق مختلف کشور نباید تبعیض در کار باشد به طوری که هر منطقه نیازها و استعداد رشد خود سرمایه و امکانات لازم را در دسترس داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی ها در بازار مشکلات زیادی را به مردم تحمیل کرده است

گرانی ها در بازار مشکلات زیادی را به مردم تحمیل کرده است