مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-10ورزشي

توضحیات نایب رییس فدراسیون تکواندو در خصوص حضور فولادی در ریاض


نایب رییس فدراسیون تکواندو دلیل همراهی ریحانه فولادی با تیم ملی در مسابقات آزاد بانوان عربستان را مدرک بین المللی وی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از انتشار خبر تغییر در کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان، زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو در گفتگویی که با روابط عمومی این فدراسیون داشت در این خصوص گفت: مربیانی در مسابقات ریاض می توانند به عنوان کُچ فعالیت کنند که مدرک کچینگ سطح دو بین المللی داشته باشند.

تنها کمرانی، یاسایی و فولادی این مدرک را دارند که با توجه به سرمربیگری تیم ملی تکواندو ناشنوایان توسط یاسایی، برای شرکت در این رویداد از فولادی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: هدایت این نفرات در این رویداد برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

خانم درستی همچنان مربی تیم ملی بوده اما با توجه به شرایطی خاصی که برای وی به وجود آمده امکان همراهی تیم در مسابقات ریاض را نداشت.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو ادامه داد: هفته گذشته رقابت های انتخابی تیم ملی با حضور مدال آوران طلایی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر و سومین دوره رقابت های بین المللی آزاد آسیا، مدال آوران بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و منتخبان کمیته فنی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضحیات نایب رییس فدراسیون تکواندو در خصوص حضور فولادی در ریاض

توضحیات نایب رییس فدراسیون تکواندو در خصوص حضور فولادی در ریاض