مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-10اقتصادي

بیمه های پایه باعث افزایش پرداختی مردم می شوند


بیمه های پایه با محدود کردن سهم پرداختی خود به تعرفه دولتی عملاً در قبال تعرفه بخش خصوصی مسئولیتی را متعهد نمی شوند و باعث افزایش پرداختی بیمه شدگان می شوند.

- ، اشکان آذرکیش با اشاره به اینکه در حال حاضر پتانسیل حرفه ای رشته فیزیوتراپی به طور کامل به فعلیت نرسیده و هنوز بسیاری از حیطه های کاری این رشته در کشور ما مغفول مانده است، اظهار کرد: از این حیطه ها می توان به غربالگری اختلالات عضلانی اسکلتی اشاره نمود که در نظام سلامت ما جدی گرفته نمی شود.

وی افزود: غربالگری شنوایی نوزادان در بدو تولد و غربالگری بینایی نوآموزان دبستان در بدو امر به شکل اجباری انجام می شود اما در مورد غربالگری اسکلتی عضلانی که جزو حیطه کاری فیزیوتراپیست ها است، هیچ طرح جامعی از طرف وزارتخانه تدوین و اجرا نشده است.

مثال دیگر حوزه هایی نظیر توانبخشی قلبی و ریوی است که به دلیل اشکالات آیین نامه ای عملاً تعداد کمی از همکاران فیزیوتراپیست در این حیطه ورود کرده اند در صورتی که این فیلد جزو زمینه های کاری مهم فیزیوتراپیست ها در نظام سلامت اغلب کشورهای دنیا است.

آذرکیش به اشکالات آیین نامه ای، که برجسته ترین آن عدم شمول قانون ارتقای بهره وری پرسنل بالینی به رشته فیزیوتراپی است اشاره کرد و ادامه داد: همکاران فیزیوتراپیست استقبال چندانی از کار در بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه های پایه باعث افزایش پرداختی مردم می شوند

بیمه های پایه باعث افزایش پرداختی مردم می شوند