مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-10اقتصادي

قصه گرفتاری کشاورزان هرمزگانی به فصل خیار رسید! +فیلم


عدم نرخ گذاری و جولان دلالان، قصه تکراری کشاورزان توکهور و هشت بندی یکی از قطب های کشت خارج از فصل در کشور سبب شده تا امسال محصول خیار تولیدی آنان بر زمین بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی خارج از فصل در توکهور و هشت بندی شاهد افت شدید قیمت محصول خیار سبز هستیم که عمده علت آن عدم نظارت بر خرید و فروش و جولان دلالان است فصل کشاورزی در منطقه توکهور و هشت بندی از اواخر تابستان با آماده سازی زمین آغاز شده و تا بهار سال آینده ادامه دارد.

عمده محصولات کشاورزی در این منطقه محصولات صیفی است و شغل اکثر مردم این منطقه کشاورزی است که برای امرار معاش خانواده زمین هایی را اجاره و بر روی آن محصولات کشاورزی خارج از فصل کاشته میشود.

  نداشت و از محصول گوجه فرنگی گرفته تا پیاز بسیاری از محصول دور ریخته شد و حتی هزینه فروش آن سرمایه ای برای بسته بندی و برداشت آن نمیشد، امسال مردم این منطقه باز این کار خداپسندانه را رها نکرده و وظیفه خود در قبال تولید را ادا کرده اند اما متاسفانه باز شاهد افت شدید قیمت محصولات از ابتدای فصل برداشت هستیم.

فخرالدین سالاری کشاورز اهل این منطقه در گفت و گو با خبرنگار فارس در هشت بندی گفت: ما سال گذشته ضرر های زیادی را متحمل شدیم ولی هیچ اقدامی از سوی دولت قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه گرفتاری کشاورزان هرمزگانی به فصل خیار رسید! +فیلم

قصه گرفتاری کشاورزان هرمزگانی به فصل خیار رسید! +فیلم