مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-10اقتصادي

محسنی بندپی: در شرایط فعلی حذف ارز 4200 تومانی به صلاح نیست


نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط اقتصادی فعلی به هیچ وجه به صلاح مردم و مملکت نیست که ارز 4200 تومانی حذف شود و مجلس باید با دقت بیشتری به این موضوع بپردازد.

- نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط اقتصادی فعلی به هیچ وجه به صلاح مردم و مملکت نیست که ارز 4200 تومانی حذف شود و مجلس باید با دقت بیشتری به این موضوع بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی محسنی بندپی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: افزایش بی رویه قیمت کالاها به ویژه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از مرغ و تخم مرغ تا گوشت و لبنیات و سایر کالاها کمر مردم را شکسته است و هر روز معیشت آنها را سخت تر می کند.

وی افزود: اخیرا بیماران طی تماس هایی با نمایندگان مجلس از حذف ارز 4200 تومانی دارو که اخیرا وزیر بهداشت نیز اعلام کرده است و به این نکته اشاره کرده که این امر خانمان برانداز است، ابراز نگرانی می کنند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس و دولت نباید ضعف نظارت خود را در مبارزه با فساد و فاسد را با فشار مضاعف و چند برابر کردن قیمت ها جبران کنند، چرا که ما تجربه تلخ هدفمند کردن یارانه ها، حذف یارانه انرژی و صدقه 45 هزار تومانی دولت اسبق را فراموش نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی بندپی: در شرایط فعلی حذف ارز 4200 تومانی به صلاح نیست

محسنی بندپی: در شرایط فعلی حذف ارز 4200 تومانی به صلاح نیست