مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-10حوادث

سارقان به بهانه بازرسی منازل کرمان 20 میلیارد طلا را سرقت کردند


رییس پلیس آگاهی استان از کشف طلاجات منزل به ارزش 20 میلیارد ریال و انهدام باند چهار نفره سارقان به عنف در پوشش ماموران خبر داد .

- سرهنگ یدالله حسن پور امروز 19 آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت طلا از منازل، تحت پوشش مامور در سطح شهر کرمان، کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی با کار شبانه روزی به سرنخ هایی دست یافتند.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت عاملان این سرقت ها را که اعضای یک باند چهار نفره بودند، شناسایی و طی رصد اطلاعاتی فعالیت آنها، متهمان را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

حسن پور درخصوص شگرد سارقان تصریح کرد: متهمان در ساعات قبل از ظهر که اطمینان حاصل می کردند فقط خانم خانواده در منزل حضور دارد، با عنوان مامور و با ادعای اجرای حکم بازرسی وارد منزل می شدند و سپس با توسل به زور و تهدید با چاقو اقدام به سرقت طلاجات، زیور آلات و وسایل گران قیمت و کم حجم و قابل حمل می کردند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به هفت فقره سرقت به عنف طلاجات و وسایل گرانبهای منزل به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی با بیان معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی، عنوان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان به بهانه بازرسی منازل کرمان 20 میلیارد طلا را سرقت کردند

سارقان به بهانه بازرسی منازل کرمان 20 میلیارد طلا را سرقت کردند