مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-10اقتصادي

افزایش خونگیری تا 2 برابر با افتتاح ساختمان انتقال خون خراسان جنوبی


مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه ساختمان مرکز خونگیری مرکز استان که در حال احداث است 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: با افتتاح این ساختمان خونگیری در مرکز استان بیش از 2 تا 2.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه ساختمان مرکز خونگیری مرکز استان که در حال احداث است 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: با افتتاح این ساختمان خونگیری در مرکز استان بیش از 2 تا 2.

5 برابر افزایش می یابد.

ابراهیم میری مقدم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تاکنون حدود دو میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان انتقال خون برای این حوزه هزینه شده است، اما برای تکمیل به 4.

5 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی افزود: از مردم و خیران می خواهیم برای تکمیل این مرکز که در واقع کمک به استان و بیماران استان است به ما کمک کنند؛ تجهیز دستگاهی این مرکز توسط سازمان انتقال خون کشور صورت می گیرد.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه اکنون وضعیت ذخایر خونی استان مطلوب است، افزود: اهدای خون امسال در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد افزایش یافته است.

میری مقدم ادامه داد: با شروع فصل سرما تقاضا برای گروه های خونی افزایش می یابد و از مردم می خواهیم مراجعات بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خونگیری تا 2 برابر با افتتاح ساختمان انتقال خون خراسان جنوبی

افزایش خونگیری تا 2 برابر با افتتاح ساختمان انتقال خون خراسان جنوبی