موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-10دانش

درمان اختلالات روان شناختی با تجهیزات ایران ساخت سرعت گرفت


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان دستگاه تحریک مغناطیسی را برای درمان و بهبود اختلالات روان شناختی تولید کرده و به بهره برداری رساندند.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان دستگاه تحریک مغناطیسی را برای درمان و بهبود اختلالات روان شناختی تولید کرده و به بهره برداری رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد محمدی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان از ساخت دستگاه تحریک مغناطیسی مغز با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این دستگاه از حیث کاربرد و فناوری، قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی بوده و در برخی از امکانات مورد استفاده از این دستگاه، از تجهیزات پیشرفته تری نیز برخوردار است.

وی این دستگاه را یکی از پیچیده ترین دستگاه ها در حوزه علوم اعصاب دانست و اظهار کرد: تکنولوژی طراحی و ساخت آن تنها در اختیار کشورهای معدودی است و ما با همکاری برترین متخصصان در حوزه های علوم اعصاب، مهندسی و برنامه نویسی برای نخستین بار در داخل کشور طراحی کرده و ساختیم.

محمدی، کاربرد دستگاه تحریک مغناطیسی را در مراکز درمانی و پژوهشی دانست و ادامه داد: دستگاه تحریک مغناطیسی مغز در موقعیت های بالینی و پژوهشی، کاربردهای فراوانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان اختلالات روان شناختی با تجهیزات ایران ساخت سرعت گرفت

درمان اختلالات روان شناختی با تجهیزات ایران ساخت سرعت گرفت