مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-10اقتصادي

مقاوم سازی 50 درصد واحدهای مسکونی روستایی در کشور


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مقاوم سازی 50 درصد واحدهای مسکونی روستایی در کشور تا زمان حاضر خبر داد و  گفت: طرح مقاوم سازی خانه های روستایی سراسر کشور تا 10 سال آینده به اتمام می رسد و برای اینکار سالانه باید 250 هزار واحد جدید ساخته شود.

- اکبر نیکزاد روز چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بخدمت به آحاد مردم به ویژه روستاییان اصلی ترین اولویت همه ما است که در همه جا کارگشا بوده و بنای جمهوری اسلامی نیز از مردم است.

وی اظهار کرد: اگر واحدهای مسکونی خود را نوسازی نکنیم کسی نمی تواند تضمین کند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؛ هرچند اقدامات انجام شده تاکنون در این بخش زیاد بوده، اما اقدامات بر زمین مانده نیز زیاد است.

وی تاکید کرد: باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و به توانمندی های داخلی تکیه کنیم؛ به عنوان مثال اگر تمامی مایحتاج خود را تامین کنیم و حتی صادر کننده هم باشیم، تحریم ها هیچ تاثیری نخواهد داشت و کانون این حوزه های اقتصادی می تواند روستاهای ما باشد و برای همین منظور باید خدمات در روستاها را افزایش دهیم.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از خدمات شش ساله حافظ باباپور، قدردانی و حجت الله سروری به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن آذربایجان شرقی مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 50 درصد واحدهای مسکونی روستایی در کشور

مقاوم سازی 50 درصد واحدهای مسکونی روستایی در کشور