مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-10سياسي

تذکر نماینده مجلس به وزیر نیرو: تالاب های انزلی و لاگون با ورود فاضلاب خشک می شوند


استان گیلان دارای 11 تصفیه خانه صنعتی با پیشرفت فیزیکی حدود 20 درصد است که مجموعه فاضلاب، انهار و کشاورزی به دریای خزر منتهی می شود؛ تالاب بین المللی انزلی و تالاب بین المللی لاگون در بند کیاشهر به دلیل ورود فاضلاب در حال خشکیده شدن است.

- تذکر نماینده مجلس به وزیر نیرو: تالاب های انزلی و لاگون با ورود فاضلاب خشک می شوند استان گیلان دارای 11 تصفیه خانه صنعتی با پیشرفت فیزیکی حدود 20 درصد است که مجموعه فاضلاب، انهار و کشاورزی به دریای خزر منتهی می شود؛ تالاب بین المللی انزلی و تالاب بین المللی لاگون در بند کیاشهر به دلیل ورود فاضلاب در حال خشکیده شدن است.

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نسبت به خشک شدن تلاب بین المللی انزلی و تالاب لاگون در بندر کیاشهر به دلیل ورود فاضلاب هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم نجفی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، ضمن قدردارنی از سپاه پاسداران برای توقیف نفت کش حامل نفت ایران گفت: اولین درخواست من از وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان برنامه بودجه برای در نظر گرفته شدن اهم مشکلات و خواسته های بخش کشاورزی گیلان در بودجه 1401 است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم ادامه داد: برقراری خط ویژه اعتباری جهت پرداخت تسهیلات کم بهره 6 درصد برای نوسازی، تجهیز و اصلاح س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نماینده مجلس به وزیر نیرو: تالاب های انزلی و لاگون با ورود فاضلاب خشک می شوند

تذکر نماینده مجلس به وزیر نیرو: تالاب های انزلی و لاگون با ورود فاضلاب خشک می شوند