مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-10دانش

کسب عناوین برتر دانشگاه های منطقه 9 در سیزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور


دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه 9 آمایشی با شرکت در رقابت های سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در رده انفرادی یک مدال طلا، - ایسنا/خراسان رضوی دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه 9 آمایشی با شرکت در رقابت های سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در رده انفرادی یک مدال طلا، یک نقره، سه برنز و 15 دیپلم افتخار و 2 رتبه سوم مرحله گروهی را کسب کردند.

این المپیاد علمی هر سال در 2 مرحله آزمون انفرادی و گروهی برگزار می شود.

شرکت کنندگان در این آزمون پس از رقابت دانشگاهی و کسب امتیازات لازم و بر اساس سهمیه بندی اعلام شده در 6 حیطه استدلال بالینی، آموزش پزشکی، کارآفرینی دربستر دانشگاه های هزاره سوم، مدیریت نظام سلامت، تفکر علمی در علوم پایه و مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت غربالگری می شوند.

مدال طلای حیطه استدلال بالینی این المپیاد را زهرا ثاقب و مدال نقره حیطه کار آفرینی در بستر دانشگاه های نسل سوم را نفیسه سادات حسینی، دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از آن خود کردند.

در حیطه مدیریت نظام سلامت مهرانه موحدی دانشجوی رشته پزشکی و علی درودی دانشجوی رشته فناوری اطلاعات سلامت از دانشگاه علوم پزشکی مشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب عناوین برتر دانشگاه های منطقه 9 در سیزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور

کسب عناوین برتر دانشگاه های منطقه 9 در سیزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور