مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-10اقتصادي

در دومین نشست رییسی با اقتصاددانان چه گذشت؟


رییس جمهور، شب گذشته برای دومین بار با جمعی از اقتصاددانان نشستی برگزار کرد تا از نظرات و راهکارهای آن ها برای مشکلات اقتصادی آگاه شود که اعلام برخی از کارشناسان اقتصادی حاضر در آن جلسه حاکی از آن است که محور اصلی این نشست بررسی حذف ارز 4200 تومانی بوده .

- رییس جمهور، شب گذشته برای دومین بار با جمعی از اقتصاددانان نشستی برگزار کرد تا از نظرات و راهکارهای آن ها برای مشکلات اقتصادی آگاه شود که اعلام برخی از کارشناسان اقتصادی حاضر در آن جلسه حاکی از آن است که محور اصلی این نشست بررسی حذف ارز 4200 تومانی بوده و نتیجه آن بیانگر عدم تمایل دولت و اصرار مجلس برای حذف ارز ترجیحی است.

حسین راغفر درباره نشست دیشب اقتصاددان با رییس جمهور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محور اصلی جلسه شب گذشته حول مشکلات مالی دولت و بررسی حذف ارز 4200 تومانی سپری شد که از اقتصاددان در این جلسه خواسته شد تا به بیان راهکارهایی در رابطه با ارز ترجیحی بپردازند.

رییس جمهور در این نشست، در راستای حذف ارز 4200 تومانی سه خط قرمز دولت را اعلام کرد که شامل تورم، ارزش پول ملی و معیشت قشر ضعیف جامعه است.

وی افزود: با توجه به خط قرمزهای دولت و جایگزین های حذف ارز ترجیحی و تاثیر آن بر رفاه خانوارها، در حال حاضر امکان حذف ارز ترجیحی وجود ندارد و با خط قرمزهای دولت در تعارض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دومین نشست رییسی با اقتصاددانان چه گذشت؟

در دومین نشست رییسی با اقتصاددانان چه گذشت؟