مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-10اقتصادي

افزایش چشمگیر مصرف اینترنت در خراسان جنوبی در دوران کرونا


مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: افزایش چشمگیری در مصرف اینترنت ارتباطات ثابت و همراه در ایام کرونا وجود داشته و میانگین مصرف اینترنت به شدت افزایش یافته به طوری که در میانگین مصرف شبکه موبایل به 120 گیگابایت رسیده است.

- حسن آذری نصرآباد در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: با توجه به اینکه وقتی بخواهیم سایت موبایلی نصب نماییم مشکلات مربوط به خود را دارد که یکی از این مشکلات بحث تملک منطقه نصب دکل بوده که خوشبختانه با پییگیری های انجام شده و همچنین همکاری سایر دستگاه ها از جمله همکاری اداره کل راه و شهرسازی در راستای پیگیری برای نصب دکل در منطقه شهرک امام علی(ع) این فضا در اختیار قرار داده شده و این دکل نصب و مورد استفاده مردم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در این محدوده علاوه بر نصب سایت جدید راه اندازی یک سایت دیگر در منطقه چهار راه غفاری در بین تقاطع ارتش و غفاری در حال انجام بوده تا مشکلات ترافیک این منطقه مرتفع گردد.

افزایش ترافیک سبب ایجاد اختلالات در مکالمات تلفن همراه مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مورد آنتدهی موبایل در منطقه شهرک امام علی (ع) که برای ساکنان یک هزار و 500 واحدی ارتش مشکل ساز شده است، گفت: این اختلالات تنها مربوط به این منطقه نبوده و مدتی بوده که اختلالات جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر مصرف اینترنت در خراسان جنوبی در دوران کرونا

افزایش چشمگیر مصرف اینترنت در خراسان جنوبی در دوران کرونا