مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-10سياسي

بازدید هیات آموزش عالی سوریه از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران


در بازدید وزیر آموزش عالی و پژوهش های علمی سوریه و هیات همراهش از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران که با هدف گسترش همکاری های پژوهشی و فناوری صورت گرفت، - بر استفاده از تجربیات و همکاری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برای تاسیس پارک علم و فناوری در سوریه تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا عشوری، رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور وزیر آموزش عالی سوریه در این سازمان، این بازدید را فرصتی برای تبادل تجربیات در حوزه پژوهش و فناوری دانست و گفت: یکی از کارهای موفق دو جانبه می تواند تبادل تجربیات در حوزه تجاری سازی نتایج تحقیقاتی که منتج به محصول است، باشد که سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با قدمتی 40 ساله در این مسیر می تواند تجربیات و توانمندی های خود را در اختیار آموزش عالی سوریه بگذارد.

عشوری افزود: در صورت اطلاع از نیازهای فناورانه کشور سوریه امکان کمک از طریق شرکت های دانش بنیان مستقر در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران وجود دارد.

رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران اظهار کرد: در صورت علاقه طرف سوریه برای تاسیس پارک علم و فناوری ما آماده انتقال تجربیات و همکاری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هیات آموزش عالی سوریه از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران

بازدید هیات آموزش عالی سوریه از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران