مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 11:302021-11-10سياسي

سروری مدیرکل جدید بنیاد مسکن آذربایجان شرقی شد


حجت الله سروری طی مراسمی به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی انتخاب شده و از زحمات حافظ باباپور در این مقام قدردانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین تودیع و معارفه مدیر کل جدید بنیاد مسکن آذربایجان شرقی ظهر امروز برگزار شده و با قدردانی از زحمات حافظ باباپور در طول شش سال خدمت به عنوان مدیر کل بنیاد مسکن استان، حجت الله سروری به عنوان مدیر کل جدید این اداره کل معرفی شد.

سال 1410 نباید حتی یک واحد مسکونی غیرمقاوم روستایی داشته باشیم اکبر نیکزاد، رییس بنیاد مسکن کشور در این جلسه، فرصت خدمت گزاری را محدود دانسته و گفت: خدمت به مردم تنها فرمولی است که نباید توسط مدیران فراموش شود.

وقتی سرلوحه کاری خدمت به مردم است، خیر دنیا و آخرت در آن خواهد بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در بهسازی مسکن روستایی به آمار 50 درصدی دست یافته ایم، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود برنامه ریزی شده است که در سال 1410 در کشور، جشن نوسازی و بهسازی مسکن روستایی را بگیریم و حتی یک واحد مسکونی غیرمقاوم نیز در روستاها نداشته باشیم.

به این ترتیب باید هر سال، پنج درصد واحدهای غیرمقاوم را مقاوم سازی کنیم.

نیکزاد با درخواست از بانک ها برای ارائه تسهیلات لازم برای تحقق این امر گفت: در برخی استان ها یکسری سخت گیری های بی مورد برای اختصاص تسهیلات در نظر می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری مدیرکل جدید بنیاد مسکن آذربایجان شرقی شد

سروری مدیرکل جدید بنیاد مسکن آذربایجان شرقی شد