مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-10سياسي

ثبت نام پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در همدان آغاز شد


مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از آغاز ثبت نام پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در این استان خبرداد.

- ثبت نام پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان" در همدان آغاز شد ایسنا/همدان مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از آغاز ثبت نام پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان" در این استان خبرداد.

حمیدرضا ناهیدی فر، امروز در نشست خبری پانزدهمین دوره قرآنی مدهامتان گفت: ثبت نام از 15 آبان ماه آغاز شده و برای این دور از مسابقات بخش های مختلفی در کانون های مساجد پیش بینی شده است و تا 30 آذرماه سال جاری امکان ثبت نام برای متقاضیان وجود دارد.

ناهیدی فر ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان اصلی پایگاه های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قران، مردم و کشف استعداد های مردمی را از هدف های برگزاری این دوره از مسابقات دانست.

وی خاطر نشان کرد:مخاطبانی که در برگزاری این مسابقات مورد توجه هستند، کودکان، نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند و در سه رده سنی زیر هفت سال، هفت تا 16 سال و در حوزه جوانان رده سنی 17تا سی سال به رقابت می پردازند.

این فرد مسئول ادامه داد: این دوره از مسابقات از دو بخش رقابتی و بخش های ویژه تشکیل شده است که در بخش رقابتی در 10 رشته شرکت وبه رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در همدان آغاز شد

ثبت نام پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در همدان آغاز شد