مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-10اقتصادي

اعطای مجوز به 2 صنعت بزرگ خراسان شمالی برای ذخیره سازی سوخت تا یک ماه


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی از اعطای مجوز به دو صنعت بزرگ این استان به منظور ذخیره سازی سوخت تا یک ماه خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی از اعطای مجوز به دو صنعت بزرگ این استان به منظور ذخیره سازی سوخت تا یک ماه خبر داد.

مجتبی شکوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه برای ذخیره سازی سوخت زمستانه دو شرکت سیمان بجنورد و آلومینیای جاجرم می توانستند سوخت 15 روز را ذخیره سازی کنند، گفت: با پیگیری های انجام شده این مجوز ارائه شد که بتوانند سوخت مورد نیاز خود را به مدت یک ماه ذخیره سازی کنند.

وی اظهارکرد: دو کارخانه آلومینیای جاجرم و سیمان بجنورد دوگانه سوز هستند که با قطع شدن گاز در فصل سرما می توانند از نفت کوره (مازوت) استفاده کنند.

شکوری افزود: واحد تولیدی فولاد اسفراین نیز دوگانه سوز بوده که در صورت قطع و یا افت فشار گاز از نفت گاز استفاده می کنند که این واحد تولیدی مجوز ذخیره سازی سوخت به مدت یک هفته را دارد.

وی به واحد تولیدی لوله گستر اسفراین نیز اشاره کرد و ادامه داد: این واحد تولیدی تاکنون نسبت به ذخیره سازی سوخت اقدامی نکرده است.

به گفته این مقام مسئول در حال حاضر شرکت لوله گستر اسفراین تک گانه سوز و به شبکه سراسری گاز متصل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مجوز به 2 صنعت بزرگ خراسان شمالی برای ذخیره سازی سوخت تا یک ماه

اعطای مجوز به 2 صنعت بزرگ خراسان شمالی برای ذخیره سازی سوخت تا یک ماه