مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-10اجتماعي

برف و باران مهمان پایان هفته مازندران / هشدار هواشناسی به دامداران و گلخانه داران


براساس پیش بینی هواشناسی، در پایان هفته جاری شاهد بارش برف و باران در استان مازندران هستیم که باتوجه به بارانی و لغزندگی سطح جاده های استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، براساس پیش بینی هواشناسی، در پایان هفته جاری شاهد بارش برف و باران در استان مازندران هستیم که ضرورت دارد توصیه ها و هشدارها جدی گرفته شود.

یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: درحال حاضر وضعیت ترافیکی در محورهای مازندران به صورت عادی بوده و از لحاظ جوی مشکلی نداریم.

وی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به ویژه ولی آباد کندوان و هراز و بارش باران، افزود: براساس پیش بینی، بارش برف در ارتفاعات ولی آباد کندوان و هراز قابل توجه است.

رییس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به بارانی و لغزندگی سطح جاده های استان،  لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه در محورهای استان تردد کنند.

این مسؤول با تاکید بر ضرورت پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران، اضافه کرد: درصورت ضرورت، همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مهم است.

جهان تاب یادآور شد: همچنین ارتفاعات استان طی این مدت مه آلود بوده و با کاهش دید همراه است که توصیه بر استفاده از چراغ مه شکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران مهمان پایان هفته مازندران / هشدار هواشناسی به دامداران و گلخانه داران

برف و باران مهمان پایان هفته مازندران / هشدار هواشناسی به دامداران و گلخانه داران