مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-10اقتصادي

ستاد تنظیم بازار: قیمت رسمی 20 کالای اساسی تا 24 ساعت آینده اعلام می شود


مطابق این توافق، سازمان بسیج مستضعفین، مسئول فعال سازی ظرفیت های مردمی برای مقابله با گرانفروشی و تخلفات احتمالی شد تا با نظارت مردمی بر چرخه تولید و توزیع، - مطابق این توافق، سازمان بسیج مستضعفین، مسئول فعال سازی ظرفیت های مردمی برای مقابله با گرانفروشی و تخلفات احتمالی شد تا با نظارت مردمی بر چرخه تولید و توزیع، گزارش گری و نظارت بر بازار به نحو مطلوب انجام پذیرد.

جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رییس جمهوری بر تشدید نظارت ها و تشکیل ستادهای استانی تاکید و مقرر شد قیمت 20 کالای اساسی ظرف 24 ساعت آینده از سوی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با همکاری سایر نهادهای مرتبط محاسبه و اعلام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول ریاست جمهوری، محمد مخبر در این جلسه از نوسان قیمت ها به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های امروز مردم و مسوولان کشور یاد کرد و گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم، نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدام شود.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دستگاه های ذیربط و بازدیدهای مستمر از فروشگاه ها و رصد قیمت کالاهای اساسی، افزود: اگرچه کالاهای اساسی به وفور در فروشگاه ها موجود است اما اختلاف قیمت ها مردم را آزار می دهد که باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد تنظیم بازار: قیمت رسمی 20 کالای اساسی تا 24 ساعت آینده اعلام می شود

ستاد تنظیم بازار: قیمت رسمی 20 کالای اساسی تا 24 ساعت آینده اعلام می شود