مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:102021-11-10اقتصادي

توجه به زیرساخت های فرهنگ و هنر در کردستان امری ضروری است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: یکی از مسائلی که در حوزه فرهنگ و هنر در کردستان نیازمند توجه ویژه ای است، بحث توسعه زیرساخت های فرهنگ و هنر است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: یکی از مسائلی که در حوزه فرهنگ و هنر در کردستان نیازمند توجه ویژه ای است، بحث توسعه زیرساخت های فرهنگ و هنر است.

عبید رستمی امروز (19 آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: توسعه زیرساخت های فرهنگ و هنر سبب ایجاد بازار تولید و عرضه آثار و محصولات فرهنگی، ایجاد اشتغال برای اصحاب فرهنگ و هنر خواهد شد و در نتیجه جامعه ما از برنامه های فرهنگی و هنری منتفع خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح تماشاخانه گروس بیجار در تاریخ 11 آبان، عنوان کرد: تماشاخانه گروس، سالنی به روز با ظرفیت 130 نفر است که برای تکمیل امکانات این سالن رایزنی ها و مکاتباتی را با وزیر ارشاد داشتیم.

رستمی ادامه داد: سفر وزیر ارشاد دو اتفاق مهم را در پی داشت که یکی از آن ها افتتاح خدمات کتابخانه مرکزی شهر سنندج بود که یکی از برنامه ها و اقدامات ویژه در بحث کتاب است که می تواند به ارتقا سطح فرهنگ و کتاب و کتابخوانی و توسعه کتاب در استان کردستان بسیار موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به زیرساخت های فرهنگ و هنر در کردستان امری ضروری است

توجه به زیرساخت های فرهنگ و هنر در کردستان امری ضروری است