مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:102021-11-10فناوري

انتخاب رمز عبور ساده، زمینه ساز هک صفحات اینستاگرامی


رییس پلیس فتا استان برای افزایش ضریب ایمنی صفحات اینستاگرامی و پیشگیری از آسیب های احتمالی و جبران ناپذیر به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: - از انتخاب رمز عبور ساده، که زمینه ساز هک صفحات اینستاگرامی است پرهیز کنند.

سرهنگ مهدی قاسمی اظهار کرد: در بررسی پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا سراسر کشور، مشاهده گردیده که عدم آگاهی متناسب کاربران، انتخاب رمزهای ضعیف مثل انتخاب گذرواژه مشابه شماره تلفنی که از آن برای ثبت نام در اینستاگرام استفاده شده یا انتخاب رمزهای عبور کوتاه و همچنین فعال نکردن قابلیت احراز هویت دو مرحله ای از مهمترین دلایل دسترسی غیرمجاز مجرمین سایبری به اکانت های اینستاگرامی و نقض حریم خصوصی این افراد می باشد.

وی تصریح کرد: شاید به قاطعیت بتوان اعلام داشت که هک شبکه های اجتماعی به ویژه صفحات اینستاگرامی،یک اقدام فنی و دارای پیچیدگی های خاصی بوده و در اکثر موارد رعایت نکردن حداقلی تمهیدات امنیتی از سوی ادمین صفحه اینستاگرامی ،زمینه ساز دسترسی غیرمجاز افراد غیر شده است.

رییس پلیس فتا استان بوشهر خاطرنشان کرد: در تعدادی از پرونده های تشکیل شده شاهد هستیم که بعد از هک اکانت اینستاگرامی، مجرمین سایبری در قالب هویت مجازی ادمین صفحه، از کاربرانی که در ارتباط با ادمین بوده اند به شیوه های مختلف همچون درخواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب رمز عبور ساده، زمینه ساز هک صفحات اینستاگرامی

انتخاب رمز عبور ساده، زمینه ساز هک صفحات اینستاگرامی