مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-10سياسي

تمدید ارسال آثار به مسابقه خاطره نویسی «آنچه دیدی بگو»


زمان ارسال آثار به مسابقه خاطره نویسی «آنچه دیدی بگو» با محوریت گردآوری خاطرات بمباران شهری در هشت سال دفاع مقدس تا 30 آذر 1400 تمدید شد.

- ایسنا/خوزستان زمان ارسال آثار به مسابقه خاطره نویسی آنچه دیدی بگو با محوریت گردآوری خاطرات بمباران شهری در هشت سال دفاع مقدس تا 30 آذر 1400 تمدید شد.

با هدف حفظ ارزش های معنوی دفاع مقدس ـ ثبت تاریخ شفاهی جنگ و خلق آثار ادبی ماندگار در زمینه ادبیات جنگ، و اینکه تاکنون به صورت تخصصی اقدامی درباره گردوری اطلاعات مرتبط با بمباران شهری در حوزه دفاع مقدس صورت نشده است، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اقدام به برگزاری مسابقه آنچه دیدی بگو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسابقه با محوریت جمع آوری خاطرات بازمانده از بمباران شهری در هشت سال دفاع مقدس و با عنوان آنچه دیدی بگو برگزار خواهد شد.

پیش از این زمان دریافت آثار از سوی دبیرخانه این جشنواره تا 30 آبان اعلام شده بود، که به منظور گردآوری و احصای هر چه بیشتر آثار، زمان ارسال آثار تا 30 آذر اعلام شد.

همچنین این دبیرخانه در نظر دارد، به منظور غنای آثار ارسالی، سلسله جلسات آموزشی ـ کارگاهی را از 25 آبان، روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت 21 با حضور فعالان عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید ارسال آثار به مسابقه خاطره نویسی «آنچه دیدی بگو»

تمدید ارسال آثار به مسابقه خاطره نویسی «آنچه دیدی بگو»