مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-10اجتماعي

ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه به دشت کاشان


سامانه بارشی از پایان روز پنجشنبه وارد دشت کاشان شده و پیش بینی می شود که این سامانه تا میان روز جمعه در مناطق مختلف فعال باشد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: سامانه بارشی از پایان روز پنجشنبه وارد دشت کاشان شده و پیش بینی می شود که این سامانه تا میان روز جمعه در مناطق مختلف فعال باشد.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تفسیر نقشه های هواشناسی، فعالیت این سامانه در منطقه دشتی کاشان به صورت ریزش بارش باران و در مناطق کوهستانی بارش برف پیش بینی می شود.

وی افزود: پیش بینی می شود وضعیت هوا در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تا یکشنبه آینده تا چهار درجه کاهش دما همراه بوده و پدیده غالب جوی نیز به صورت افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: پیش بینی می شود که در مناطق غربی به ویژه کامو و چوگان، قهرود و بخش جنوبی قمصر در روز جمعه باد شدید و نسبتاً شدید را شاهد باشیم که لازم است هم شهروندان و هم دستگاه های اجرایی، پیش بینی لازم را داشته باشند.

وی ضمن هشدار نسبت به حضور کوهنوردان و طبیعت گردها در مناطق مرتفع، گفت: شهروندان با تجهیزات لازم در جاده های کوهستانی رفت و آمد کنند و از تردد در نزدیکی مسیل ها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه به دشت کاشان

ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه به دشت کاشان