مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:402021-11-10پزشكي

153 نفر از کادر درمان گیلانغرب دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب با اشاره به آغاز تزریق دز سوم واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، گفت: 153 نفر از کادر درمان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

- فریدون نوری در گفتگو با اظهار کرد: شهرستان گیلانغرب براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

وی با اشاره به انجام فرایند واکسیناسیون در شهرستان گیلانغرب، افزود: شهرستان گیلانغرب با 90 درصد تزریق واکسن نوبت اول و 83 درصد نوبت دوم همچنان در بین شهرستان های استان کرمانشاه پیشتاز است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: همچنین 95 درصد جمعیت سنین 12 الی 18 سال که عمدتاً دانش آموز هستند در برابر ویروس برای سالمندان بالای 60 سال که 6 ماه نیز از تزریق نوبت دوم واکسن آنها گذشته باشد در شهرستان گیلانغرب آغاز شده است.

وی با اشاره به واکسیناسیون دز سوم کرونا برای کادر درمان در شهرستان گیلانغرب، خاطر نشان کرد: تاکنون تزریق دز سوم واکسن کرونا برای 153 نفر از کادر درمان نیز انجام شده و اینکه تزریق نوبت سوم واکسن برای افراد دارای بیماری خاص نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب تاکید کرد: هیچ گونه کمبود واکسن کرونا در شهرستان گیلانغرب وجود ندارد و از باقیمانده جمعیت هدف نیز درخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

153 نفر از کادر درمان گیلانغرب دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

153 نفر از کادر درمان گیلانغرب دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند