مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-10اجتماعي

جزییات طرح ترافیک تهران در زمان بازگشایی مدارس و تغییر لغو تردد شبانه


شفیعی در خصوص نتیجه طولانی تر شدن ساعت طرح ترافیک در کنار محدودیت تردد شبانه برای افرادی که امکان تردد در مراکز شهر را از دست می دهند، خاطرنشان کرد: - جی پلاس؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران جزییات تغییر زمان مجدد اجرای طرح ترافیک همزمان با بازگشایی کامل مدارس پایتخت را اعلام کرد.

سید مجتبی شفیعی روزچهارشنبه در مورد تغییر مکرر ساعات طرح ترافیک افزود: شرایط کرونا اقتضا می کرد که به دلیل محدودیت های مختلف، برنامه ریزی این ساعات در اختیار ستاد کرونا قرار گیرد و ملاحظات مربوط به حوزه سلامت نسبت به حوزه ترافیک اولویت داشت و بر همین اساس، هر تغییری برای حفظ سلامت مردم اعمال می شد.

شفیعی اظهارداشت: به تازگی در شورای ترافیک تهران، مصوب شد که با توجه به تصمیم مربوط به بازگشایی مدارس و رفع دیگر محدودیت ها، در مرحله نخست که هنوز بازگشایی مدارس اعلام نشده در زمان اجرای طرح ترافیک یک ساعت به صبح و یک ساعت به عصر اضافه شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران ساعت کنونی اجرای طرح ترافیک را از 7:30 تا 17 اعلام کرد و گفت: همچنین مصوب شد که همزمان با بازگشایی کامل مدارس از اول آذر ماه، ساعت اجرای طرح ترافیک را در نیمه دوم سال از 6:30 تا 18 و در نیمه نخست سال از 6:30 تا 19 تغییر دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح ترافیک تهران در زمان بازگشایی مدارس و تغییر لغو تردد شبانه

جزییات طرح ترافیک تهران در زمان بازگشایی مدارس و تغییر لغو تردد شبانه