مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-10ورزشي

ماجرای «آقا رضا» و درخشش در لیگ برتر بدمینتون


رقابت های فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور به فرصتی برای درخشش استعدادهای قمی این رشته ورزشی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، چند سالی است که بدمینتون قم برای رشد و پیشرفت در این رشته ورزشی المپیکی رو به سرمایه گذاری روی استعدادهای رده های سنی پایه آورده است، اقدامی که سبب شده تا نخبه های بومی بدمینتون قم فرصت خودنمایی و نمایش توانمندی های خود را به دست بیاورند.

هیات بدمینتون استان قم که از سال 1399 بعد از یک دهه بار دیگر در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی این رشته یعنی لیگ برتر کشور نماینده دارد، از این ظرفیت به خوبی استفاده کرده و در کنار بازیکنان مطرح و خوشنام بدمینتون ایران، بازیکنان نخبه و مستعد بومی را نیز به بدنه تیم افزوده است.

یکی از این استعدادهای بومی رضا جانقربان است که هفته به هفته با اعتماد به نفس بالا و روحیه ای مضاعف در میدان بزرگ لیگ برتر ظاهر می شود، این بازیکن برابر چادرملو اردکان که ترکیبی از ملی پوشان بدمینتون ایران است یک نمایش خیره کننده داشت تا خود را به عنوان یکی از بهترین های هفته ششم لیگ برتر ایران معرفی کند.

در واقع هفته ششم رقابت های فصل جاری لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور فرصت بسیار خوبی برای نمایش استعداد و توان فوق العاده بالای نخبه های بومی بدمینتون قم بود، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای «آقا رضا» و درخشش در لیگ برتر بدمینتون

ماجرای «آقا رضا» و درخشش در لیگ برتر بدمینتون