مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-10پزشكي

مذاکره ایران و سوریه درباره «سلامت سفر ایرانی ها»


رییس سازمان حج و زیارت ایران در دیدار با وزیر بهداشت سوریه درباره فرآیند سفر ایمن زائران ایرانی و تأمین خدمات بهداشتی مذاکره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا رشیدیان در ادامه دیدار با مقامات سوریه با هدف ازسرگیری سفر زائران ایرانی به این کشور، این بار وزیر بهداشت سوریه را ملاقات کرد و گفت امیدوار است سفرهای زیارتی به سوریه به زودی آغاز شود.

او افزود: مرکز پزشکی حج و زیارت، امور بهداشتی و درمانی زائران را عهده دار است و به طور قطع موضوعات بهداشتی و درمانی مرتبط با نحوه اعزام های زائران با این مرکز هماهنگ می شود.

رشیدیان اظهار کرد: در پی آن هستیم با همکاری و کمک وزارت بهداشت سوریه درمانگاه هایی را برای خدمات رسانی به زائران ایرانی راه اندازی کنیم، همان گونه که این خدمات قبلا هم در زمان اعزام زائران به سوریه انجام می شد.

رییس سازمان حج و زیارت خطاب به وزیر بهداشت سوریه گفت: امید است با کمک شما بتوانیم خدمات بهداشتی و درمانی را همزمان با شروع اعزام ها به بهترین شکل به زائران ارائه کنیم.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص تهیه دستورالعمل های بهداشتی سفرهای زیارتی، یادآور شد: در جمهوری اسلامی ایران ستاد ملی مدیریت کرونا به ریاست رییس جمهوری فعالیت می کند که این ستاد چندین کمیته دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره ایران و سوریه درباره «سلامت سفر ایرانی ها»

مذاکره ایران و سوریه درباره «سلامت سفر ایرانی ها»