مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-10بين الملل

چین: دموکراسی آمریکایی ورشکسته شده است


سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به مداخله آمریکا در امور دیگر کشورها از جمله افغانستان و سوریه، این اقدامات را تضعیف کننده امنیت منطقه ای و بین المللی دانسته و بیان کرد که وعده های حقوق بشر و دموکراسی آمریکا دیگر فاقد اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در متن مکتوب این نشست خبری که در سایت وزارت خارجه چین منتشر شد، به نقل از وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین آمده است: آمریکا، مانند گذشته، تلاش می کند تا اقدامات مداخله جویانه خود در امور داخلی سایر کشورها را که تضعیف کننده امنیت منطقه ای و بین المللی است، با نام حقوق بشر و دموکراسی توجیه کند؛ اما چه در عراق، چه در سوریه و چه در افغانستان، حقایق بارها و بارها ثابت کرده اند که واشنگتن با فروختن اجباری دموکراسی و ارزش های خود به دیگران، به جای ثبات و رفاه، آشفتگی و هرج و مرج را برای جهان به ارمغان می آورد.

وی در ادامه گفت، چک بی محل حقوق بشر و دموکراسی آمریکا، اعتبارش را از دست داده و دموکراسی آمریکایی مدت هاست که ورشکسته شده است.

وانگ با اشاره به بیانیه 8 نوامبر آمریکا که در آن اتهاماتی را در مورد اوضاع حقوق بشر و دموکراسی در هنگ کنگ مطرح کرده بود، گفت: ما قاطعانه با تلاش آمریکا برای بی اعتبار کردن هنگ کنگ، برهم زدن حاکمیت قانون منطقه ویژه اداری چین و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: دموکراسی آمریکایی ورشکسته شده است

چین: دموکراسی آمریکایی ورشکسته شده است