مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-10پزشكي

کاهش 50 درصدی زدن ماسک و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در نهاوند


رییس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان نهاوند کاهش پیدا کرده و به زیر 50 درصد رسیده است.

- ایسنا/همدان رییس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان نهاوند کاهش پیدا کرده و به زیر 50 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلام رضا متین روز چهارشنبه 19 آبان در ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونای شهرستان نهاوند، اظهار کرد: در بازه زمانی یک ماهه با توجه به واکسیناسیونی که در شهرستان انجام شده آمار بیماران بستری و بیماران سرپایی مبتلا به کرونا درسطح شهرستان تاحدوی کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان این که متاسفانه زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان به شدت کاهش یافته است، تاکید کرد: در حال حاضر 78 درصد جامعه هدف شهرستان دز اول و 57 درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و تزریق دز سوم واکسن برای کلیه افراد بالای 60 که از تزریق دز دوم آن ها چهار ما ه گذشته نیز در شهرستان آغاز شده است.

متین عنوان کرد: هم چنین از جمعیت دانش آموزی 12 تا 18 ساله شهرستان که 15 هزار و 625 نفر هستند 86 درصد دز اول واکسن و 46 درصد هر دو دز را تزریق کرده اند.

وی عنوان کرد: جمعیت هدف واکسیناسیون شهرستان که شامل جمعیت 12 سال به بالا هستند و باید واکسن کرونا را دریافت کنند 14


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی زدن ماسک و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در نهاوند

کاهش 50 درصدی زدن ماسک و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در نهاوند