مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-10سياسي

ایستگاه های اهدا و مطالعه کتاب در قم دایر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید موسی حسینی کاشانی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم) در گفتگو با ستادخبری بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ضمن بیان این که هفته کتاب همواره بهانه خوبی بوده تا نسبت به فعالیت های حوزه کتاب .

- سید موسی حسینی کاشانی از اجرای 23 برنامه در استان قم همزمان با بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی خبر داد که رونمایی از کتاب هایی با موضوع شهدا و دفاع مقدس و برپایی ایستگاه های اهدا و مطالعه کتاب در مجتمع های تجاری این استان برخی از آن ها به شمار می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید موسی حسینی کاشانی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم) در گفتگو با ستادخبری بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ضمن بیان این که هفته کتاب همواره بهانه خوبی بوده تا نسبت به فعالیت های حوزه کتاب در استان یادآوری داشته باشیم، عنوان کرد: این هفته فرصتی است تا زحمات و تلاش های دست اندرکاران حوزه تولید، چاپ و توزیع کتاب که در عرصه های مختلف فعالیت دارند را گرامی بداریم.

وی با بیان این که بیش از 1300 ناشر در استان قم فعال هستند، اظهار کرد: اکنون بیشترین مجوز کتاب بعد از تهران به قم اختصاص داشته و در بخش کتاب دینی رتبه اول کشور را دارد و همین موضوع نشان دهنده اهمیت بحث نشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های اهدا و مطالعه کتاب در قم دایر می شود

ایستگاه های اهدا و مطالعه کتاب در قم دایر می شود