مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-10فناوري

انتصات مدیران جدید حوزه وزارتی و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکامی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکام جداگانه ای صادق عباسی شاهکوه را به سمت رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مصطفی اشرف را به سمت مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی منصوب کرد.

وزیر ارتباطات در احکام صادره از زحمات آقایان حسین فلاح جوشقانی و سیدتحسین عادلی در مدت تصدی مسئولیت سازمان تنظیم مقررات و دفتر وزارتی تشکر کرده است.

  صادق عباسی شاهکوه دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات از دانشگاه بریستول انگلستان و کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ، معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، معاون فنی و امور بین الملل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، رییس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و رییس پژوهشکده فناوری ارتباطات از جمله مهمترین سوابق و مسئولیت های وی در بیش از 28 سال فعالیت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصات مدیران جدید حوزه وزارتی و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

انتصات مدیران جدید حوزه وزارتی و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی