مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-10پزشكي

درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در المپیاد علمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جواد هارونی، سرپرست تیم المپیاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حیطه های استدلال بالینی، - در سیزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با کسب دو مدال طلا و یک نقره و هم چنین کسب مدال نقره گروهی خوش درخشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جواد هارونی، سرپرست تیم المپیاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حیطه های استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت، کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم، آموزش پزشکی و مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت برگزار شد.

جواد هارونی افزود: در این تورنمنت تیم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره بخش انفرادی و نیز مدال ارزشمند نقره گروهی در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور شدند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان اعلام کرد؛ این تیم با افتخار یکی از مدال های کسب شده در این دروه از المپیاد را به شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع تقدیم خواهند نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در المپیاد علمی

درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در المپیاد علمی