مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 13:402021-11-10سياسي

در خواست از ارتش و وزارت دفاع برای تعیین تکلیف کاربری اراضی پادگان جی


در نشست مدیر املاک وزارت دفاع و مدیران شهری منطقه9 بر لزوم تعیین تکلیف کاربری اراضی پادگان جی برای تسریع در اتصال میدان فتح به بزرگراه یادگار امام( ره) تأکید شد.

- در خواست از ارتش و وزارت دفاع برای تعیین تکلیف کاربری اراضی "پادگان جی" در نشست مدیر املاک وزارت دفاع و مدیران شهری منطقه9 بر لزوم تعیین تکلیف کاربری اراضی پادگان جی برای تسریع در اتصال میدان فتح به بزرگراه یادگار امام( ره) تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار که با هدف تسریع در اجرای تفاهمات بین شهرداری و وزارت دفاع در خصوص پادگان قدس( جی سابق ) انجام شد، ابراهیمی مدیر املاک وزارت دفاع با اعلام اینکه مجموعه ودجا (وزارت دفاع جمهوری اسلامی) پیرو مجوز اخذ شده از فرمانده کل قوا، آمادگی لازم برای جمع کردن پادگان و تبدیل آن به سرانه های شهری طبق مصوبات کمیسیون ماده 5 را دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه9، در ادامه این نشست هماهنگی، خسروی شهردار منطقه9 نیز با تشکر از پیام تبریک مدیر املاک وزارت دفاع با استقبال از این تصمیم و با تاکید بر تعامل بیشتر مجموعه های مستقر در پادگان قدس با مدیریت شهری گفت: با توجه به در اولویت بودن اجرای اتصال میدان فتح به بزرگراه یادگار امام( ره) در شهر تهران و رفع گره ترافیکی، لازم است هر چه سریعتر توافقات لازم میان مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خواست از ارتش و وزارت دفاع برای تعیین تکلیف کاربری اراضی پادگان جی

در خواست از ارتش و وزارت دفاع برای تعیین تکلیف کاربری اراضی پادگان جی