مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 14:252021-11-10سياسي

سایت اداری خلیل آباد به مکانی برای آشیانه گوسفندان تبدیل شده است


نماینده دانشگاه های منطقه ترشیز گفت: اگرچه از سال ها قبل پیگیر تبدیل سایت نیمه تمام اداری خلیل آباد به مرکز رشد و نوآوری کشاورزی بوده ایم اما نه تنها به نتیجه نرسیده ایم بلکه مدت هاست به مکانی متروکه و محلی برای تجمع معتادان و یا بخشی از آن به آشیانه گوسفندان تبدیل شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده دانشگاه های منطقه ترشیز گفت: اگرچه از سال ها قبل پیگیر تبدیل سایت نیمه تمام اداری خلیل آباد به مرکز رشد و نوآوری کشاورزی بوده ایم اما نه تنها به نتیجه نرسیده ایم بلکه مدت هاست به مکانی متروکه و محلی برای تجمع معتادان و یا بخشی از آن به آشیانه گوسفندان تبدیل شده است.

هادی معماریان در گفت وگو با ایسنا افزود: در سال 1397 طرح تبدیل این سایت به مرکز رشد و نوآوری کشاورزی توسط مرکز آموزش عالی کاشمر تهیه شد و به استانداری و فرمانداری شهرستان ارسال شد اما هیچ اقدامی صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه کلنگ پروژه سایت اداری شهرستان خلیل آباد سال 89 به زمین زده شده، اظهار کرد: تبدیل این ساختمان با سرمایه گذاری پارک علم و فناوری خراسان یا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همراهی مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز، جهاد دانشگاهی و به کمک خیرین به مرکز رشد و نوآوری خواروبار، گیاهان دارویی و کشاورزی می تواند انقلابی در راستای توسعه منطقه و ظرفیت بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت اداری خلیل آباد به مکانی برای آشیانه گوسفندان تبدیل شده است

سایت اداری خلیل آباد به مکانی برای آشیانه گوسفندان تبدیل شده است