مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-10اقتصادي

اختصاص 5 میلیارد تومان برای تعمیر جاده روستاهای مرق - مرقکان


در کمیته برنامه ریزی 5 میلیارد تومان برای تکمیل تعمیر جاده روستاهای مرق - مرقکان تخصیص یافته که باید در جلسات ستاد مدیریت بحران استان اعتبارات بیشتری برای حلِ همیشگی مشکل این جاده در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علی میرزایی در نشست بررسی مشکلات جاده مرق - مرقکان با بیان اینکه از ابتدای این حادثه مدیران دستگاه های مربوطه پای کار بوده اند اظهار کرد: بارندگی اخیر که موجب تخریب جاده شد یک هشداری برای مدیریت شهرستان بود که برای اصلاح اساسی و بدون نقص این جاده اقدام کنند.

وی افزود: این محور به دلیل جنس جاده، نوع خاک و سنگ ها و همچنین جغرافیای منطقه دارای حوادثی بوده که باید خدا را شاکر بود در طی دو حادثه اخیر در این محور تلفات انسانی رخ نداده است.

معاون استاندار و فرماندار ساوه با بیان اینکه برای حل اساسی مشکل این محور نیاز به بودجه قابل توجهی هستیم ادامه داد: در کمیته برنامه ریزی 5 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه تخصیص یافته که باید در جلسات ستاد مدیریت بحران استان اعتبارات بیشتری برای حلِ همیشگی مشکل این جاده در نظر گرفته شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود جاده قدیم در بالادست مسیر فعلی تصمیم گرفته شد طی 10 روز آینده ایمن سازی لازم در این محدوده برقرار شود تا تردد اهالی از سر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 میلیارد تومان برای تعمیر جاده روستاهای مرق - مرقکان

اختصاص 5 میلیارد تومان برای تعمیر جاده روستاهای مرق - مرقکان