مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 15:302021-11-10سياسي

انتشار کتابی با موضوع جایگاه سیاست در مکتب عرفانی علامه طهرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کسانی که دستی در مطالعه مکاتب و شخصیت های عرفانی دارند، می دانند که پیرامون شخصیت مرحوم علامه سید محمدحسین حسینی طهرانی، - کتاب عرفان و سیاست؛ تبیین جایگاه سیاست و انقلاب اسلامی در مکتب عرفانی علامه طهرانی ، تألیف آقایان محمدمحسن دعایی و محمدحسن وکیلی، حاصل همکاری شرکت چاپ و نشر بین الملل و مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی است که با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 70000 تومان به تازگی روانه بازار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کسانی که دستی در مطالعه مکاتب و شخصیت های عرفانی دارند، می دانند که پیرامون شخصیت مرحوم علامه سید محمدحسین حسینی طهرانی، نظرات گوناگونی وجود دارد.

آقایان حجج اسلام سید محمدمحسن دعایی، مدیر عامل مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی و محمدحسن وکیلی، از اساتید حوزه علمیه مشهد، در شش برنامه تلویزیونی پیرامون اندیشه سیاسی و فعالیت های اجتماعی علامه طهرانی صحبت کردند که متن این برنامه ها پیاده سازی و ویرایش شد و به همراه بیست و دو ضمیمه، به صورت یک کتاب درآمد.

سید محمدمحسن دعایی در پیشگفتار کتاب، در تبیین هدف از انتشار این اثر، با اشاره به سیره علامه طهرانی که در عین سلوک معنوی به فعالیت های سیاسی و اجتماعی هم اشتغال داشت، عواملی از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتابی با موضوع جایگاه سیاست در مکتب عرفانی علامه طهرانی

انتشار کتابی با موضوع جایگاه سیاست در مکتب عرفانی علامه طهرانی