مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 15:452021-11-10سياسي

حراست از سرمایه عظیم دامی سلامت عمومی را تضمین می کند


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بر تضمین سلامت عمومی با تکیه بر حراست و حفاظت از سرمایه های عظیم دامی استان تاکید کرد.

- خبرنگار مهر ، بهلول تکلوی عصر چهارشنبه در بازدید از یکی از واحدهای تولید صنایع غذایی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل انجام شد، اظهار کرد: پیشگیری از بیماری های مختلف دام و طیور، دامپزشکی را از معدود دستگاه های اجرایی استان به لحاظ پدافند غیر عامل قرار داده است و براین اساس حفظ و حراست از سرمایه عظیم دامی منطقه و تضمین سلامت عمومی باید در رأس مأموریت های مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به نظارت بهداشتی و کیفی دامپزشکی در حوزه صادرات دام و فراورده های خام دامی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از یک هزار و 860 تن پا و پنجه مرغ از این مجتمع تحت نظارت بهداشتی این اداره کل به کشورهای ویتنام، هنگ کنگ، چین و حتی امارات صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل با بیان اینکه در همین مدت 700 تن پودر خون و گوشت به کشور همسایه ترکیه صادر کرده ایم، تصریح کرد: صادرات فراورده های خام دامی صرفاً با مجوز دامپزشکی امکان پذیر است.

تکلوی شیوع بیماری کرونا و تأثیر آن در امنیت و سلامت عمومی جامعه و همچنین محدودیت های ناشی از آن را یادآور شد و بیان کرد: شیوع این همه گیری در فعالیت های دامپزشکی نیز اختلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از سرمایه عظیم دامی سلامت عمومی را تضمین می کند

حراست از سرمایه عظیم دامی سلامت عمومی را تضمین می کند