مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 15:502021-11-10بين الملل

واکنش مسکو به ممانعت ایران از نفت دزدی آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت، رویارویی اخیر نیروهای ایرانی و آمریکا، - سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، سیاست های غیرمسئولانه آمریکا را عامل افزایش تنش در منطقه توصیف کرد و تحقیق درباره اتفاق اخیر در دریای عمان را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت، رویارویی اخیر نیروهای ایرانی و آمریکا، حاصل سیاست های غیرمسئولانه واشنگتن است.

زاخاروا در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری در این باره گفت: پیش از هر چیز از طرف های درگیر می خواهیم که به دنبال یافتن راه حلی برای اختلافات باشند و چنین کاری از طریق گفت وگوی محترمانه و سازنده مبتنی بر قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل میسر است .

این مقام روس یادآور شد، یکی از اهداف ایده امنیت جمعی خلیج فارس که توسط فدراسیون روسیه تهیه شده، این است که ایران یک بازیگر کلیدی در منطقه بوده و تهران نیز قاطعانه از این طرح حمایت می کند.

زاخاروا تأکید کرد: تنش ها در خلیج فارس حاصل سیاست های غیرمسئولانه واشنگتن است که مکرراً درخصوص مسئله ایران و به طور کلی در منطقه، بر تنش ها می افزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مسکو به ممانعت ایران از نفت دزدی آمریکا

واکنش مسکو به ممانعت ایران از نفت دزدی آمریکا