مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 15:552021-11-10اقتصادي

همتی: حذف ارز 4200 تومانی به تدریج باشد/ لزوم رسیدن به اجماع


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور روز گذشته جلسه ای با تعدادی از اقتصاددانان در مورد مسائل اقتصادی داشت، مانند این که چرا قرار بود، - رییس کل سابق بانک مرکزی اظهار داشت: در شرایط حساس اقتصادی باید با دقت بیشتر در مورد حوزه ارز حذف 4200 تومانی تصمیم گیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور روز گذشته جلسه ای با تعدادی از اقتصاددانان در مورد مسائل اقتصادی داشت، مانند این که چرا قرار بود، نرخ تورم تک رقمی شود ، اما نشد، یا این که چرا سالانه میلیاردها دلار یارانه پنهان داده می شود و رضایتی وجود ندارد و این که چرا با وجود هزاران میلیارد تومان سرمایه گذاری، اما اشتغال ایجاد نشده و نیز این که ارز ترجیحی 4200 تومانی آیا باید حذف شود یا ادامه پیدا کند که برخی اقتصاددانان موافق حذف ارز 4200 و برخی مخالف بودند.

همتی تأکید کرد: تصمیم گیری در این زمینه بسیار مهم است و باید با اجماع صورت گیرد.

رییس کل سابق بانک مرکزی اظهار داشت: در شرایط حساس اقتصادی باید با دقت بیشتر در مورد حوزه ارز حذف 4200 تومانی تصمیم گیری شود.

وی همچنین نکاتی درباره حذف ارز ترجیحی در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد و ما را برای استفاده از این نکات به آن صفحه راهنمایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی: حذف ارز 4200 تومانی به تدریج باشد/ لزوم رسیدن به اجماع

همتی: حذف ارز 4200 تومانی به تدریج باشد/ لزوم رسیدن به اجماع