مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 16:552021-11-10سياسي

اتمام سدهای نیمه تمام، از مطالبات اصلی در سفر دولت است


استاندار زنجان با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی در حوزه آب در نظر گرفته شده که یکی از آنها تسریع در اجرای سدهای نیمه تمام است، گفت: کمک به اتمام طرح های نیمه تمام سدسازی از مطالبات اصلی استان در سفر رییس جمهوری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان، با اشاره به اینکه در حوزه آب، نگرانی جدی وجود دارد، اظهار کرد: این نگرانی باید توسط دستگاه های متولی امر مورد توجه قرار گیرد و تا جایی که ممکن است با اتخاد تدابیر لازم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بتوان مسائل پیش رو را برطرف کرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات حوزه آب در استان تنها نگاه اعتباری نباید باشد، اظهار داشت: در زمان حاضر با توجه به شرایط اقتصادی نمی توان تمامی مشکلات را با تزریق اعتبار حل کرد، بنابراین کسب بالاترین نتیجه با بهره گیری از توان موجود، هنر مدیران امروز را نشان خواهد داد.

وی فاصله مصرف آب شرب و آب کشاورزی در استان بسیار بالا دانست و ادامه داد: با توجه به این شرایط، صرفه جویی هرچند اندک در حوزه کشاورزی نتایج چشم گیری را در پی خواهد داشت و با صرفه جویی در شرایط کم آبی، باید بر افزایش بهره وری در حوزه کشاورزی متمرکز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام سدهای نیمه تمام، از مطالبات اصلی در سفر دولت است

اتمام سدهای نیمه تمام، از مطالبات اصلی در سفر دولت است