مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 17:302021-11-10ورزشي

نماینده تهران: مساله ما این نیست که بانوان به ورزشگاه بیایند یا خیر


امروزه بانوان ما در عرصه های بین المللی ورزشی حضور دارند، اما جمع شدن عده ای مسائل متعددی دارد و پیامدها، مشکلات و مسائلی دارد که باید به آن ها توجه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در رابطه با حضور زنان در ورزشگاه ها مسائلی را مطرح کرد.

سید رضا تقوی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مراسم تجلیل از تیم والیبال زنان سایپا که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با اشاره به این که یکی از رسالت های باشگاه ها، پرورش استعدادها و رشد آن ها به منظور حضور در عرصه های بین المللی است، اظهار کرد: باشگاه ها باید سهم خود را در تیم ملی مشخص کنند و حضور بازیکنان آن ها در تیم های ملی به منزله یک امتیار است و قصد داریم در مجلس شورای اسلامی ارزیابی کنیم که باشگاه ها چه سهمی در تیم های ملی دارند.

او ادامه داد: ورزش امروزه صرفا به معنای حرکت بدنی نیست و به هویت ملی کشورها پیوند خورده است و باید نگاه خود را به ورزش تغییر دهیم و اقتدار، فرهنگ، معارف دینی خود را به دنیا معرفی کنیم و در حوزه سیاست تاثیرگذار باشیم و حتی به وزارت امور خارجه و هیات های سیاسی خود کمک کنیم، کشور ما از استعدادهایی برخوردار است و در تیم های خارجی دارای نماینده هستیم که به عنوان نماینده ایران فعالیت می کنند و اگر نگاه جامعی به ورزش داشته باشیم می توانیم گام های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده تهران: مساله ما این نیست که بانوان به ورزشگاه بیایند یا خیر

نماینده تهران: مساله ما این نیست که بانوان به ورزشگاه بیایند یا خیر