مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 17:452021-11-10اقتصادي

تجهیز یک کتابخانه در هر شهر استان/فعالیت 114 کتابخانه در یزد


مدیرکل کتابخانه های استان یزد گفت: با توجه به هزینه بر بودن بازسازی و بهسازی کتابخانه ها، تلاش شده در هر شهر استان حداقل یک کتابخانه بهسازی و بازسازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقیه دوست فاطمی ها، روز چهارشنبه در نشستی خبری به مناسبت بیست و دومین هفته کتاب با اشاره به اینکه شاداب سازی کتابخانه ها و بخش های کودک از اولویت های مهمی است که طی چند سال گذشته دنبال شده است، اظهار داشت: تغییرات بسیاری در کتابخانه ها رخ داده و استفاده از خدمات کتابخانه های یزد به روز شده است.

وی با بیان اینکه اکنون زیباترین بخش کتابخانه کودک در کشور متعلق به استان یزد است، افزود: در کتابخانه مرکزی یزد 300 متر فضا معادل یک کتابخانه، تنها به بخش کودکان اختصاص یافته است.

دوست فاطمی ها عنوان کرد: در گذشته مخازن کتابخانه ها بسته بود و فقط کتابداران به آن دسترسی داشتند اما اکنون مخازن کتابخانه ها باز است و همه اعضا امکان انتخاب کتاب از مخازن را دارند.

وی ادامه داد: کتابخانه عمومی یزد که در زمان کوتاه فعالیت خود تاکنون 3 هزار و 611 عضو گرفته است، فضایی عمومی برای همه اعضای خانواده هاست.

مدیرکل کتابخانه های استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هزینه بر بودن بهسازی و بازسازی کتابخانه ها عنوان کرد: در طول 6 سال گذشته، 35 کتابخانه در مناطق شهری و 15 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز یک کتابخانه در هر شهر استان/فعالیت 114 کتابخانه در یزد

تجهیز یک کتابخانه در هر شهر استان/فعالیت 114 کتابخانه در یزد