مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 19:502021-11-10سياسي

برخی هنوز با ادبیات قبل با دولت جدید حرف می زنند/ لزوم بازبینی در رفتار احزاب


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر لزوم بازبینی در رفتار سیاسی و نقش جدید احزاب و گروه های سیاسی گفت: برخی هنوز با ادبیات دوره قبل با این دولت حرف می زنند.

- ، سردار مرتضی کشکولی شامگاه چهارشنبه در همایش فصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه امروز وحدت محقق شده است و دیگر باید به دنبال مسائل آسیب شناسی برویم، اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت مردمی و حزب اللهی، احزاب و گروه های سیاسی باید بازبینی از رفتار سیاسی و نقش جدید خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه رویکرد امروز ما باید عوض شود، برخی دوستان هنوز با ادبیات دوره قبل با این دولت حرف می زنند، از دوستانی که می دانیم دلسوز و انقلابی هستند، اما هنوز نتوانسته ایم ادبیات خود را تغییر دهیم؛ تصریح کرد: اگر نقدی می کنیم نقد مشفقانه نیست، اگر هست هم ظاهر و ادبیاتش و کلماتش خصمانه است و تخریب در آن است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: گروه ها و احزاب باید جلسات بسیاری بگذارند و رفتار سیاسی و نقش جدید خود را بازبینی کنند؛ حتماً باید نقش فرهنگی و اجتماعی برای خود ترسیم کنند.

سردار کشکولی با تاکید بر تعامل با دولت و مجلس انقلابی برای کمک به تحقق دولت اسلامی و کارآمد گفت: ما دو توقع از دولت داریم، یک توقع این است که اضطراراً دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی هنوز با ادبیات قبل با دولت جدید حرف می زنند/ لزوم بازبینی در رفتار احزاب

برخی هنوز با ادبیات قبل با دولت جدید حرف می زنند/ لزوم بازبینی در رفتار احزاب