مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 20:302021-11-10سياسي

موانعی که دولت در فارس رفع کرد/ 6400 میلیاردِ تحول آفرین!


مسیر توسعه فارس که سال ها ناهموار مانده بود،با سفر هیئت دولت هموارتر شد و مصوبات شش هزار و400 میلیاردی سفر، پیشران مهمی برای استان به شمار می رود که باید مسئولان فارس از این فرصت بهره ببرند.

- - گروه استان ها: سال هاست در فارس تلاش ها به گونه ای بود که در مسیر صنعتی شدن حرکت کند اما مسیر حرکت اقتصاد فارس به این سمت، نه تنها کند بلکه راهی ناهموار، پر مانع و مملو از مشکلاتی بود که به نظر می رسید قرار نیست به این زودی ها بهتر شود.

پس از دولت های یازدهم و دوزدهم، اکنون نوبت به دولت سیزدهم رسیده که برآمده از مردم است و برطرف کردن مشکلات مردمی را از اولویت های خود می داند.

دولت سیزدهم سفرهای استانی را از استان خوزستان آغاز کرد، سپس به استان سیستان و بلوچستان رفت و در سفر سوم به استان خراسان جنوبی رفته و در ادامه سفرها، رییس جمهور به ایلام رفت.

این در حالی است که یاسوج مقصد بعدی هیئت دولت بود و بوشهر به عنوان سفر ششم ریاست جمهوری معرفی شد و فارس نیز مقصد سفر هفتم حجت الاسلام رییسی به همراه هیئت دولت به شمار می رود.

با نگاهی به این استان ها درخواهیم یافت که یکی از شهرهایی که جزو پنج کلان شهر کشور بوده و رییس دولت سیزدهم به آن سفر کرد، کلان شهر شیراز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانعی که دولت در فارس رفع کرد/ 6400 میلیاردِ تحول آفرین!

موانعی که دولت در فارس رفع کرد/ 6400 میلیاردِ تحول آفرین!