مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 20:352021-11-10ورزشي

دستگاه های دولتی و خصوصی از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت کنند


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: انتظار حمایت از سایر دستگاه ها و ارگان های دولتی و خصوصی از تیم فوتبال شهرداری همدان را داریم.

- با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری متعلق به همدان است، اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری تنها متعلق به ارگان شهرداری نیست و نام همدان را یدک می کشد و از حیثیت فوتبال استان در دومین لیگ معتبر فوتبال کشور دفاع می کند.

وی افرود: تیم فوتبال شهرداری همدان توانسته با یک عقبه قدرتمند با حمایت های شورای اسلامی، شهرداری و مدیران شهردار تا به امروز نتایج دور از انتظاری را به عقیده تمام کارشناسان فوتبالی کسب کند و حتی توانایی صعود به لیگ برتر نیز در این تیم وجود دارد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه ما در همدان تنها هستیم و هیچ ارگان دولتی و غیر دولتی کوچک ترین کمکی به تیم فوتبال شهرداری همدان نمی کند، گفت: متأسفانه کمکی که به تیم فوتبال شهرداری همدان نمی شود هیچ، بلکه ما هر قدمی هم برمی داریم دستگاه ها از ما طلب پول می کنند.

وجدی هویدا خاطرنشان: نیروی انتظامی، اورژانس، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، هزینه زمین و غیره را از ما طلب می کنند.

وی با اشاره به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به عنوان متولی اصلی ورزش بیان کرد: انتظار داریم مدیرکل ورزش و جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی و خصوصی از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت کنند

دستگاه های دولتی و خصوصی از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت کنند