مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-11سياسي

انتقاد فرماندار فومن از مدیر کل محیط زیست گیلان


فرماندار فومن با اشاره به وضعیت نامطلوب زباله در فومن از عدم حضور مدیرکل محیط زیست گیلان برای بررسی این موضوع طی دو سال گذشته در این شهرستان انتقاد کرد.

- ، محمد رضا محسنی عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند فومن با بیان اینکه اگر اقدامات اساسی مطابق با مصوبات انجام می شد امروز با وضعیت بحرانی در مدیریت پسماند ایجاد مواجه نمی شدیم.

اظهار کرد: مدیریت پسماند به اهتمام همه مدیران نیاز دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت پسماند نیازمند اراده جمعی در سطح جامعه و اهتمام مردم است، اظهار کرد: تنها نباید یک یا چند اداره را مسئول مدیریت پسماند دانست امروز پسماند از یک مسئله به یک معضل تبدیل شده است.

فرماندار فومن با انتقاد از مدیرکل محیط زیست گیلان، گفت: وی تاکنون به منظور نظارت بر وضعیت پسماند و سایر مشکلات حوزه کاری خود بازدیدی از شهرستان فومن انجام نداده است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات زون بندی شهرک های صنعتی و بررسی و رفع مشکل تعداد 19 روستای واقع در مناطق حفاظت شده محیط زیست از سال 98 تا کنون هیچ اقدامی ویژه صورت انجام نشده است.

وضعیت تفکیک زباله از مبدا در بومی مطلوب نیست محسنی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اصلی در مدیریت پسماند بی برنامگی و انفعال اداره کل حفاظت محیط زیست است، تصریح کرد: با توجه به پیگیری های انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار فومن از مدیر کل محیط زیست گیلان

انتقاد فرماندار فومن از مدیر کل محیط زیست گیلان